Blogger Layouts

Pages

Followers

Sunday, February 17, 2013

Assalamualaikum....salam hormat buat semua..:)
banyak senang hati....hehehe



Hari ni pergi ziarah Ayu di UTM ... 
Sepanjang perjalanan ke UTM hujan berterusan...dah musim hujan kan nak buat macam mana!!
Bawa dia keluar untuk pergi makan dan beli barang keperluannya di Giant...sampai-sampai je terus nak makan..

Ayu oder char kuey teow..
En. suami oder nasi ayam black pepper..
Huhhh..nak makan apa ni..akhirnya ambil dua keping tahu lembut,sedikit sayur kacang dan semangkuk tom yam...wah!!!
Alhamdulillah..selesai fasa pertama...
Pergi cari barang Ayu pula..jalan-jalan sambil membeli apa yang perlu..
tiba-tiba en. suami panggil.."mari sini...cepat timbang"
dengan terujanya pergi timbang...terkejut!!!..macam tak percaya!!!...dah turun enam kilogram...
Ya Allah..betul ke ni atau timbang tu rosak??
tapi yang pastinya timbang tu memang baru lagi...

Bukan apa,dua minggu lepas kami anak-beranak sibuk timbang berat badan masing-masing..
yang sedihnya berat badanku 70 kilogram...memang dah obes sangat..huuhuhu
Bila tengok,berat dahh turun ni...nampaknya perancanganku untuk turunkan berat badan berjaya..baru satu minggu dan tin Alpha Lipid SDII yang pertama...dan tadi beli untuk minggu kedua pula...
Perasaan???
mestilah suka..sebab sebelum ni dah guna macam-macam produk hatta yang mahal namun kurang berhasil..dengan diet yang ketat..sampai tak terikut...
Namun produk Alpha Lipid SDII ni kita boleh makan tak perlu berlapar hanya kurangkan kabohidrat je...cewahhh ..bukan nak promote tau...berdasarkan pengalaman je...hehee

tapi tak nak lah sampai kurus macam ni.....ohhh..tidak!!!
ngeri lah pulak...nampak semua tulang temulang..haissshhhh


sampai di sini dululah ye cerita saya kali ini..hanya nak kongsi kegembiraan je..:)





"sygana" "kongsi" cerita

No comments:

Featured Post

RAHSIA SURAH YASSIN AYAT KE 58

      Mari kita hayati dan amalkan... Barangsiapa yang membaca YAASIN sepenuhnya dan pada ayat ke 58... Surah tersebut "SALAAMU...

CERITA TERDAHULU

get this widget here

Tinggalkan jejak anda ye..:)